štvrtok 23. februára 2012

.Home Sweet Home!!!! Ive been away for too long

Kraasky!!
Bola som na Slovensku po 2 rokoooch!!!
Bola som domka!!! Aj ked len na 4 dni.. ale bolo neopisatelneee !!!
Uz teraz mi vsetci chyyybajuuu :(((










4 komentáre:

Sylvia von der Haupt povedal(a)...

Wow..po dvoch rokoch? ja ked nie som doma aspon raz za dva mesiace, tak mam pocit,ze svoju detsku izbu nespoznavam..( mozno je to vsak iba tym,ze mam mi ju vzdy tak uprace :DD) .. tak snad si si to uzila:)

Anonymný povedal(a)...

pekne:) ja by som odtialto zase rada aspon na chvilu vypadnut:D

Unknown povedal(a)...

so great post and photos!! nice fur:D
visit me in free time:)
http://mesmerize87.blogspot.com/

Christia Devita povedal(a)...

hezký fotkýý !:)) páni po dvou rokách já nevím jestly bych tak vydržela :D:)) ále obdiv !:)