pondelok 11. apríla 2011

.2 days left

Hellooooo!!!
Dobre ranko Vam prajem, aj ked mam prazdninky, neda sa mi buvat!!
Neviem cim to bude. Ranne slniecko ma uz zobudilo a akurat mi dosla sms-ka od mamci, ci im nemozem prist opravit pocitac, vraj sa im nieco pokazilo. Ako keby som bola nejaky instalater :D
Ale pojdem saim na to kuknut, uvidime co tam zas porobili.

..Predvcerom som bola na mensom shoppingu, ale v meste bolo tolko ludi, ze ma potom uz presla nalada. V kabinkach na preobliekanie som cakala vyse polhodiny. Nervyyyy !!:D
Tak som potom uz brala aj bez skusania.

..A pomaly ma chytaju nerviiicky, bo za 2 dni letim za kamaskami do Amsterdamu.
Strasne sa tesim, nevidiela som ich vyse roka, takze si budeme mat co povedat.
Jedina vec, ktora mi robi starost su peniaze. Mam premenenych okolo 170Eur, no kamoska mi povedala, ze to bude malo. Takze teraz musim cakat a dufam ze nieco od nasich dostanem. Slubili mi 100eur. Tak drzte palce nech slovo dodrzia.:)

Pekny dnik,

VASA D*
______________________________________________________________

Hey Guys!

And good morning, even if I have holidays, I cant sleep. I dont know why, but its weird.
I just got message from my mum saying that I should come to see their PC, which has broken down. Im not sure if I can fix it, but at least I will try.. :D

..I was on a little shopping tour 2 days ago, but i got sick when I saw soooo many bunch of people.
I bought clothes without trying in changing room instead. Cos if I would wait, it would be probably for half an hour.

..And Im getting really nervous, cos in 2 days I will be on my way to Holland!!!
I CANT WAIT. Im going to visit my old best classmates. We havent seen each other more than a year, so Im sure we`ve got a lot of things to say. The only thing Im worried of, is money. I just have about 170eur, but my friend said its nothing. My parents promised to give me 100eur. But I still havent got anything. So I HOPE!!!!!!!! Cos i cant go that broke as a leg!!! :S

Wish me luck!!

YOUR D*




6 komentárov:

Joll Burr povedal(a)...

joo taky jsem takhle v rodině zneužívána na počítače :D starší lidi ehm prostě neví k čemu je ten křížek nahoře v rohu :D
máš uplně úžasné šaty, moc sluší!

Anna povedal(a)...

Donchinka, krása!
A aká si teraz zase chudulinká!!! Len pozor, nech to nepřeženeš.
S kým bývaš? Sama, alebo s kamarátkou?
Fandím ti.
Heartbreaking Birdsong

Biancaprincipessa povedal(a)...

tie saty su uplne neskutocneee!

Ejvi ✮ povedal(a)...

Tak tohle se mi moc líbí. Sluší ti to!!

Mia povedal(a)...

krásný outfit!

katika povedal(a)...

podarene!